Barcelona - totally in love

15 maart 2016 - Alicante, Spanje

Hola,

Het is alweer een tijdje terug, maar ik wilde het toch nog even delen...
Ons weekendje Barcelona!
In het weekend van 20 februari (het weekend voor mijn verjaardag) zijn Michelle en ik naar Barcelona gegaan.
Het was niet mijn eerste bezoek aan de stad, maar de stad heeft me weer verbaasd.
De culturele kant van de stad is prachtig, maar deze heb ik al eens mogen bewonderen (en dat was zeker de moeite waard!).
Deze keer gingen we vooral voor het mooie weer, het lekkere eten, de leuke winkeltjes en natuurlijk het uitgaansleven!
We hebben echt een heelijk weekend gehad. Ik ben opnieuw verliefd geworden op de stad, waarom??

Het weer was heerlijk en de stad is prachtig. Het strand, de haven, de kleine straatjes, overal zie je mooie plekjes (1)!
Barcelona - beach Barcelona 15Barcelona - port

We hebben de leukste winkel(straat)jes van Barcelona ontdekt. Shoppen kunnen we heel goed in Barcelona(2)!
Barcelona 14 Barcelona 18 Barcelona - limited editions shoe shop

We hebben de beste en leukste restaurantjes ontdekt, heerlijk gegeten en natuurlijk nog wat fruit gescoord bij de onze favoriete markt: Boqueria (3)!

Barcelona 3 Barcelona - BB 2 Barcelona 20

En we hebben de hele nacht gedanst omdat het uitgaansleven in Barcelona altijd de moeite waard is (4)!

Barcelona - party

Tja, omdat Barcelona alles heeft wat een stad leuk maakt en, omdat je nooit meer naar huis wil.. (5).

Liefs,

Joanne