Home sweet home

31 maart 2016 - Sevilla, Spanje

Hi,

De afgelopen dagen heb ik doorgebracht in mijn eigen koude kikkerlandje: Nederland! Ik heb hele leuke dingen gedaan en het voelde meer als een vakantie dan naar huis gaan. Ik vond het heerlijk om iedereen even weer te zien! Helaas was het maar voor korte duur (maar eigenlijk ook wel weer leuk) want we vliegen vandaag weer verder!

Ik vertrok de 18e samen met Marije. Na een drukke tentamenweek waren we er ook echt wel aan toe! In totaal hebben we er maar 7 uur over gedaan (vanuit mijn huisje in Spanje naar mijn huisje thuis). En jahoor, het regende bij aankomst... jippie, we zijn weer thuis!

Op naar Nederland - met Marije

Wat ik vervolgens in Nederland heb gedaan?

Heel veel geknuffeld en gekletst met mijn familie (en natuurlijk deze). Het was heerlijk om iedereen weer even te zien! Mijn kleine zusje mis ik dan toch wel...

Bibi 2 Bibi

Herenigd met mijn vriendinnetjes! Lekker bijgekletst met mijn vriendinnetjes. Stapavonden, high-tea's, shoppen, lange nachten en heel veel fun.

Britt Ellen

Leuke dagen gehad met iedereen (wel koud)! De winterjas moest echt weer aan...

Ontbijtje 3 happy days - 2

En heel veel lekkere dingen gegeten. Lekkere Nederlandse producten (eindelijk)! Heerlijke ontbijtjes gemaakt, verjaardagen gevierd en heel veel receptjes uit geprobeerd in de mooie keuken van mama!

Ontijtje 2 Appeltaart Ontbijtje 1

En nu gaan we er weer vandoor! De koffer is gepakt. Altijd weer een hele klus.

Koffer

Op naar het volgende avontuur: De road trip met Michelle naar Sevilla - Gibraltar - Marbella - Malaga. Wij hebben er zin in!