Alicante - study abroad
17 januari 2016 - Alacant, Spanje
Hallo allemaal,
Leuk dat jullie mijn verhalen willen lezen!
Zoals jullie waarschijnlijk al weten ga ik een half jaar studeren in Alicante (Spanje).
Ik maak deze trip niet alleen, maar samen met Michelle en Gaudi.
Op deze pagina hou ik jullie graag op de hoogte van alle leuke dingen die ik meemaak!
Het afscheid in Nederland was lastig, maar we hebben er erg veel zin in!
We zijn zaterdag rond 18.00 uur in het vliegtuig gestapt en rond 20.30 uur geland op het vliegveld van Alicante. We zijn aangekomen in het donker, wat altijd wat minder leuk is natuurlijk!
Vanaf het vliegveld zijn we in een taxi gestapt naar ons tijdelijke apartment. Het appartement is prima! Wel een beetje ver van het centrum, maar lekker dicht bij de Universiteit!
Zondag was de eerste dag. De zon scheen, dus wij waren blij! We zijn de stad gaan verkennen en hebben vooral genoten van het weer (want in de avond koelde het alweer een stuk af). Nu zitten we onder dekens in het appartement (omdat het in de avond toch wel koud is (8 graden). En zeker als je geen verwarming in huis hebt en het huis niet geïsoleerd is (ja, we zijn echt in Spanje...)!
Wil je foto's zien van onze eerste dag? Bekijk dan de volgende video:
https://www.youtube.com/watch?v=4zazCv99hXI
Morgen de eerste dag op de Universiteit, we zijn benieuwd!
Liefs,
Joanne




